باغ خاکستر
باغ خاکستر
رفتی ؟ بی خداحافظی؟ فکر دلم نبودی که بی تو عذاب میکشد؟ فکر من نبودی که بی تو زندگی برایم جهنم می شود؟


از خدا خواستم

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد

خدا گفت نه!

رها کردن کار تو نیست ,تو باید از آنها دست بکشی.

از خدا خواستم تا شکیبائی ام بخشد.

خدا گفت نه!

شکیبائی زاده رنج و سختی است شکیبائی بخشیدنی نیست به دست آوردنی ست.

از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد.

خدا گفت نه!

من به تو نعمت و برکت دادم حال با توست که سعادت را به چنگ آوری.

از خدا خواستم از رنج هایم بکاهد.

خدا گفت نه!

رنج و سختی تو را از دنیا دور و دورتر و به من نزدیک و نزدیک تر میکند..

از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد

خدا گفت نه!

بایسته ان است که تو خود سر برآوری و ببالی اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پر ثمر شوی..

من هر چیزی را که به گمانم به زندگی لذت می آفرید را از خدا خواستم

و باز گفت نه!

من به تو زندگی خواهم دادتا تو از هر چیزی لذتی به کف آری..

از خدا خواستم تا یاری ام دهد تا دیگران را دوست بدارم همان گونه که انها مرا دوست دارند

و خدا گفت:

سرانجام چیزی خواستی تا من اجابت کنم...




شنبه 16 آذر 1392برچسب:, |

 
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

خیال
کیانا

 

فروردين 1393
اسفند 1392
دی 1392
آذر 1392

 

منم..
دلم..
بدترین حس دنیا...
خودم
انسان..
نسلـی هستــیـم..
شــروعِ جـــــهالــت …
ندیده ای؟..
دروغ...
این روزها..
جشن مرگ
باید بازیگر شوم...
باران...
خدای سکوت...
فراموشت نکرده ام ….
آشناهای غریب...
به خاطر تو ...
مهربونم...
ارزوی باتوبودن...
خدایا...
دل...
میرم...
دروغ
تو باشی
خدای خوبم
نمی بخشمت...
وقتی تنهائیم
خنده
و بعد از رفتنت
بهانه
مردم
تو خواهی رفت
حکایت موش
تبر
تورفتی
بهانه ها
از خدا خواستم
سرزمین
خدایا...
یکی بود و یکی نبود

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باغ خاکستر و آدرس bagheekhakestar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گیتا
mohammd
دخترک تنها
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->